torsdag, juli 31, 2008

Slappt och slött

"AA-mötet" avhandlades rätt så fort idag, det blev ingen uppföljning av "hemuppgiften" och ingen annan än mig hade med sig CV och personligt brev på de jobb som de sökt... känns inte så viktigt att vara där så jag ska höra om det går bra att maila in mina papper till nästa gång... fast det var skönt att sova ut en timme istället för att kliva upp sex på morgonen till jobbet. Nu steg jag istället upp 20 över sju alldeles utvilad. =)

På 50 min skall jag hoppa på bussen och jobba i fyra timmar, ids inte gå hem å vänta in det så jag sitter istället här på bibblan och surfar litet... I övrigt händer det inte så mycket. Ska försöka göra någonting nyttigt hemma ikväll, kanske bygga ihop mitt skrivbord. De senaste dagarna har jag verkligen bara läst böcker och legat i soffan och sett på TV. Blir alldeles brainless av att stiga upp så tidigt...

Det var allt från mig idag.
/F over and out

Inga kommentarer: