måndag, juli 21, 2008

I'm alive!!

Eftersom familjen varit på besök har jag inte hunnit med och blogga, så jag tänkte passa på att göra det nu då jag just vinkat hejdå till dem och återupptagit vardagen. Det har varit en fullspäckad vecka, vi har varit i Ystad, Skanör, Falsterbo, Malmö, sett på forntidsmonumentet Ale stenar, sett Mamma Mia, sett Svaneholm, Västra hamnen (med Turning Torson) etc. etc. Det var riktigt kul att ha dem här, och jag hoppas verkligen att de tycker det med!!

Nu när det är vardag igen ska jag plantera om lite blommor och låna Hans majestäts drake av Naomi Novik som jag väntat på i en månad. Jag har också skrivit ut en platsannons (Distriktssamordnare för Amnesty International i Malmö) som jag ska skriva ett ansökningsbrev till.

Gotta run!
/F out

Inga kommentarer: