tisdag, december 04, 2007

Wow!

Nyaste heroes var sååå jäkla bra. Undrar hur länge den här manusförfattarstrejken skall pågå, hoppas det inte dröjer länge innan vi får svar på allt som hänt nu... =)

Igår var det världens slöaste slappdag. T låg hemma med ont i magen, och jag tävlade med honom med min mensvärk. Jag tror dock T vann, om inte annat så i ynkande. Vi låg i varsin soffa under var sitt täcke med var sin påse ostkrokar och choklad, jag hade den varma vetesäcken på magen och en katt på täcket. Gissa om det var mysigt! =)

För övrigt så har jag kommit fram till att jag har alldeles för lite bra DVD:er. Vill ha alla filmatiseringar av Jane Austens böcker + massor av gamla klassiker. Kommer verkligen behöva det under första delen av julhelgen, är ju alldeles ensam från den 18-23 december då T åker på intervjuer och hem till Malmö, och jag jobbar och står i. Det är som en del av julen, det här med att se på klassiker. Har inte insett hur mycket jag egentligen gillar det förrän nu... Måste införskaffa! (Kan eventuellt tänka mig dem som tidiga julklappar *hint, hint*)

För övrigt så tror jag att denna jul gör sig bäst med presentkort och pengar, för jag kan inte komma på vad jag behöver. Det är så lustigt, man går hela året å tänker "En sån ska jag önska mig till jul, och en sån, och en sån.." sen när december kommer har man glömt bort allt. Tyyypiskt!

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och göra något produktivt.
/Fia over and out

Inga kommentarer: