måndag, december 17, 2007

Julbestyr

Tredje advent har kommit och gått. Julklapparna är köpta och inslagna. T spelar julmusik och det är hög mysfaktor... =)

Imorgon kliver jag på julschemat, i övermorgon åker T bort. Får se om vi hinner julstäda litet innan dess. Annars får jag ta det onsdagkväll, annars blir det aldrig gjort. Jobbar heltid denna vecka och nästan bara sena kvällar. Förutom att jobba hade jag tänkt försöka hinna med att baka, se på film och en miniserie, samt dra hit folk på litet jul-risk på onsdag (eftersom det är den enda dagen jag slutar tidigt). Någon som är intresserad? Kanske se A wonderful Life, dricka glögg och fika julsaker också..?

Tills vidare,
God Jul på er alla
(and God bless us all, every one!)
/Fia out

2 kommentarer:

Martina sa...

Jag är mer intresserad av It´s a wonderful life än jul-Risk...

Fia sa...

Det hinns nog med också...