onsdag, december 19, 2007

Home alone!

T åkte jättejätte-tidigt imorse med flyget till Sthlm, det var lite pirrigt för båda av oss, måste jag säga... Ska försöka att inte tänka på han och intervjuerna något idag för då blir jag antagligen bara uppstressad. Ska fokusera på att slå in varor och inte se så fasansfullt trött ut (som jag känner mig). Eftersom jag jobbade sent igår och börjar 10 idag har jag inte fått så mycket sömn, brukar behöva ett par timmar för att varva ned då jag kommit hem, och då jag varvat ned igårnatt var klockan alldeles för sen. Hoppas jag inte ser ut som ett vandrande lik på jobbet...=/

Nu känns det plötsligt så tomt här i lägenheten *snyft*, fast än han knappt varit borta mer än några timmar. Det är som att rummen ekar ihåligare för att han är så långt borta... får nog ta och krama katterna extra mycket dessa dagar.

Ugh Ugh,
Cave woman Fia needs corn flakes.
/F out

Inga kommentarer: