torsdag, december 20, 2007

Jul-blogg

Nu har jag julpyntat bloggen också, bättre sent än aldrig. =)
Ikväll har det spelats jul-risk, och jag fick det omöjliga uppdraget Asien-Afrika. Jag kämpade på tappert men Martina vann med sin "ockupera 18 länder". (And I'll get you for it... soon!) Efter jul-risk gick några hem, medan några stannade kvar och såg A Wonderful Life med mig. Ytterligare en julklassiker man inte får missa, har ni inte sett den så gör det. För övrigt så saknar jag tompa, saknar också sängen och så saknar jag ork att gå dit med... Snacka om att jag är trött nu... är inte många timmar från att vara vaken ett helt dygn. Men jag tänker inte stanna uppe länge till, ska upp och på stan imorgon före jobbet och köpa skor till min goda vän E.
Tills nästa gång tänkte jag lämna er med ett par juliga bilder som togs för några år sedan. Kvinnan på bilden är inte samma som har skrivit bloggen. Kan vi låtsas.



Ps. Gah, jag gillade verkligen de där stora plastringarna på den tiden. How fjortis of me...
Goda Hjul!
/Fia

Inga kommentarer: