måndag, december 10, 2007

2 år...

...firade jag och min käre T igår. Tänk att tiden gått så fort! Det var ju som om vi nyss blev tillsammans. Vi firade iaf med god middag och litet hångel, inget speciellt, vi tycker det räcker med att vi faktiskt tycker om varandra fortfarande. Trots att jag aldrig kan hänga upp en sax och trots att han kallar mig korven. =)

Vi såg föresten De två tornen med, den är rätt så bra tycker jag. Fast Konungens återkomst är bättre. Sen så var det sovdags, och gissa om jag har drömt underliga drömmar... först vaknade jag kring tre, livrädd för att jag trodde någon var i vår lägenhet. Sen drömde jag en till dröm som var jättetjorvig och inte så rolig heller. Tycker det är konstigt, har inte drömt på flera veckor och sedan drömmer jag två intensiva drömmar på en och samma natt. Har som svårt att ruska av mig dem också... *brrr*

Tror det är dags att klä på sig och ta en lång solig promenad. Men först - frukost
/Fia out

Inga kommentarer: