måndag, december 11, 2006

Världens tröttaste Fia

Idag är det världens jobbigaste dag. Sov dåligt, steg upp sju, var hos tommy halv åtta-halv elva för att "övervaka" tapetserarna som ändå bara gjorde ett halvdant jobb, sen ringde Erika från kvantum som gav mig jobb 15-21, visst är det bra å jobba men jag hinner inte sova ut eftersom jag ska på lunch med Louise nu, och sen har jag inte tid för då måste jag cykla till kvantum. Och jag gillar inte att jobba när jag är trött... *gäspar&gnäller samtidigt*

Om bara dygnet hade fler timmar...

Jo, och så missade jag tydligen ett dubbelpass idag på grund av en miss i kalendern. Hade kunnat ta allt det här med jämnmod om det inte vore för att jag är världens tröttaste Fia just nu.

Nu - Lunch!
/fia out

1 kommentar:

Anonym sa...

Det e inte lätt när man e trött... Ibland skulle det vara skönt om man inte behövde gå upp på morgonen... =)