lördag, december 09, 2006

Ett år

Den 9:e december 2005 blev jag och Tommy ett par. Vi stod ute och rökte, jag sa att jag tyckte om honom, och så var det klart. Det var ett väldigt underligt sätt att inleda det som nu har blivit en sån stor del av mitt liv och min framtid. Vilken tur att jag vågade säga till honom hur jag kände... vem vet vad som kunde hänt annars? Vill inte tänka på det...

Så, hur ska man sammanfatta detta år som gått då? I maj slutade vi röka, och Tommy tog körkortet. På min sida har det inte hänt något drastiskt, jag tror det var i april jag var på GC, men för övrigt det kan mitt år sammanfattas av PR, plugg och mer plugg. Slutade PR i september, Tommy började samtidigt på fastighetsmäklarlinjen, bodde i Skellefteå 10 veckor, flyttade upp ett år i skolan, och så bestämde vi oss nyss för att vi ska flytta ihop. Mitt liv har varit lugnare än Tompas , i alla fall på ytan, för min inre resa har varit intressant. Jag har inget bättre ord att beskriva det som än att jag har konsoliderats.

För övrigt så är det en väldigt vit värld där ute nu och det är skönt för jag blev väldigt leds på det här mörkret... önskar bara att det vore lite mindre slask för mina fötter har trots fotbad och tjocksockor inte återhämtat sig från vätan (vi gick på stan idag).

Min nyaste hobby är för övrigt att måla, målade en väldigt ful kreation som jag kallar "svagt minne kräver starkt kaffe", en självbiografi i konstform. Ett plus idag går till min snygga pojkvän som är världens mest omtänksamme.

/fia over and out

Inga kommentarer: