onsdag, december 06, 2006

Fia the tönt




Jag och Martina har börjat kolla igenom Star trek TNG säsong 1-2, fyfan vad kassa alla skådisar var i början, innan de kom in i rollerna och fick sina fiskar varma alltså. Tror jag ska önska mig säsong 3 och framåt i julklapp, vore ganska smart. Men å andra sidan så vill jag (tråkig som jag är) ha pengar så jag kan köpa en TV, det känns viktigare på något sätt än TNG-boxarna. Konstigt nog.

Jädrans vad kul det ska bli att se hela serien igen iaf, nördig som man är. Men, som Tommy sa häromdagen när jag råkade omnämna ett par D&D-böcker för Warhammerböcker... "Det är skönt att du inte är lika nördig som mig iaf. Eller du är ju lika nördig fast på ett annat sätt än mig. Vilket är bra." Har inte fått reda på vilken nördklass jag faller undan, men själv skulle jag klassa mig själv som en fullblodstönt. =)



/Fia over and out

Inga kommentarer: