lördag, december 30, 2006

The return

Nu så har man återvänt till Luleå, och det är både roligt samtidigt som jag saknar familjen. Det hinns aldrig med riktigt allt vi planerat, allt vi velat se och göra, men en hel del har vi sett och gjort i jul och det var mycket trevligt. Jag har också fått en hel del bra filmtips som jag måste skriva ned innan jag glömmer... Sota och Aska har också fått en ny kompis som heter Sudden, och de har lekt och stojat, gnabbat och bråkat, jagat varandra, jagat sig själva, mysigt och vart helt underbara. Sudden måste vara världens mest avslappnade katt för han somnar hur som helst, med kroppen alldeles lealös och tassarna hängandes och slängandes. Kommer sakna honom mycket!
Här är lite bilder från min jul i Älvsbyn:
Sota och Sudden var inte så bra vänner i början...
Men sen så ändrades det och de blev partners in crime, och kunde då och då finnas vilandes tillsammans efter en lång dag av bus och rackartyg.

Sudden som är en liten kattunge blev extra trött, så jobbigt att vara värd åt två domderande kattdamer
Visst e de söta?
/Fia out

Inga kommentarer: