torsdag, maj 07, 2009

What have I been up to?

Jo, nu kanske ni undrar hur det gått med min lilla utmaning åt mig själv.

Jag har hittills...

  • hittat ett ställe att Yoga i Lund (Gerdahallen ska tydligen vara något att checka in, hinner dock inte göra det denna vecka!)
  • inte hunnit beställa en tid för linsundersökning, men däremot samlat på mig massor med telefonnummer att ringa
  • läst en bok
  • skrivit 0 sidor
  • hittat på något kul för mig att göra (och för sambon att bli ivägsläpad på) i form av Star Trek på bio, sen gick sambo och blev sjuk, bio ställdes in.

Vad jag däremot HAR gjort är: bokat tid för Sotas återbesök hos veterinär (tandsten), läst en bok och varit på bokcirkel, sett 1 film (Chrouching Tiger, Hidden Dragon - recension kommer snart), jobbat över sammanlagt 4 timmar, bytt internetdosan på banken, varit på en endagskurs med jobbet, försäkrat katterna...

Inga kommentarer: