söndag, maj 31, 2009

Min söndag

Ni har väl inte glömt att gratta er mor på morsdag? Själv skickade jag mamma ett paket med säsong tre av Vägen till Avonlea (mycket bra serie). Pappa fick också en liten present, Jiddra inte med Zohan och Galaxy Quest. Det är kul att skicka presenter och skämma bort folk. =)

Håller just nu på att leta boende till katterna för perioden då jag åker till Skottland. Det finns en massa katthotell och dom flesta tar runt 150-250 för båda och per natt, så det kommer ju kosta en rejäl summa, men vad gör man inte för katterna?

Planerna för dagen är att städa kök, toalett, diska, tvätta, läsa och slöa. Knäet värker som vanligt. Jag har inte hunnit boka någon sjukgymnastiktid, inte för att jag inte velat men det har kommit saker emellan.

Nu ska jag äta litet frukost!

Inga kommentarer: