fredag, maj 22, 2009

Sunshine in the rain

Idag har det varit runt 30 grader varmt och soligt, sedan 20 grader varmt och mulet och blåsigt, sedan 30 grader varmt och spöregn, sen sol, sen hagel, sen åska, sen sol... sen regn OCH sol... Vädret kunde inte bestämma sig helt enkelt, men vad det resulterade i var inte en blöt och sur Fia, utan en Fia som myyyyyste i åskan, myyste i solen, myyyyste i regnet. Vädret var bara SÅÅÅ mysigt. Det har kanske litet å göra med att det är helg, men å andra sidan finns det dåliga saker som borde inverka negativt, men de gör det inte.

T ex så var jag sängliggande större delen av gårdagen med illamående, en liten biverkan av min medicin jag äter för knäet, som gör sablarns ont. Idag har jag mått rätt så bra, tills jag kom hem. Men vet ni vad, det gör inget, för nu ska jag kasta upp fötterna i soffan, sätta på en film (Exalibur), äta allt möjligt onyttigt och bara njuuuta.

So long and thanks for all the fish.

Inga kommentarer: