lördag, maj 16, 2009

En dag i Malmö

Har jobbat över hela långa veckan, och när jag inte jobbat över har jag varit med katt hos veterinär (tandstensborttagning) och så har jag... tja. Gjort annat.

Vad har hänt på sistone då? Jo, min meniskskada som gör att jag har en kronisk inflammation i knäet har blossat upp rejält, det värker och gnolar och så fort jag är ute och går i rask takt så blir det värre, därför gör jag inte det just nu. Jag provade dock att promenera i lugn takt idag i Kungsparken i Malmö. Det gick inte heller så bra för det värker som faen nu... =/ Ska till läkaren på måndag så det blir en halvdag, rätt så skön början på arbetsveckan.

Medan jag var i Malmö passade jag självklart på att besöka SF-bokhandeln där båda mina favoritbokhandlare var och arbetade, fick en bok rekommenderad och så köpte jag Nausicaä of the Valley. Så köpte jag en liten rundborste, mjukgörande lotion med sommardoft och nylonstrumpor (sådana som går upp till ovansidan av foten som man kan ha i skinnskor för att inte det ska klibba).

Här är litet bilder från Kungsparken, det var litet regnigt men mycket mysigt!










Inga kommentarer: