måndag, maj 25, 2009

Snart är jag hemmahemma igen, i ett nytt hem!

Nu har jag bokat resan hem till Norrbotten. Jag åker upp 4:e juli (amerikanernas nationaldag) och åker hem igen 12:e juli (Ninas födelsedag!), så i åtta hela dagar får Norrbotten njuta av The Fajster, a.k.a Fajjid. Till er i Luleå: Jag kommer tyvärr inte vara så mycket i Luleå, kanske någon enstaka dag, för jag kommer nog spendera tid med familjen först och främst eftersom jag inte sett dem då på sjuuuu långa månader. Om ni däremot kommer till Älvsbyn å hälsar på så är ni så varmt välkomna!!! Vi kan spela krocket, kubb, jag kan ta fram darttavlan med mera, så vi kan nog hitta massor med skoj att göra!

Ska bli SÅÅÅ spännande att se hur mamma o pappa fixat och donat i mormors hus, och ska bli riktigt kul att bo allihopa. Jag har alltid velat bo några dagar på Dalgatan, det är ett mycket vackrare område än Förargatan där jag växte upp. Ska bli litet vemodigt å inte åka hem till Förargatan dock. Där jag gjort så mycket skoj och så mycket ofog i mitt liv.. =)

ÅÅåh vad jag ser fram emot denna resa!! Faktiskt mer än resan till Skottland!

2 kommentarer:

axxa sa...

va kul de! vore jätteskoj om jag kunde åka upp t älvsbyn och hälsa på.. men kan ej :/ kommer att jobba och träna mkt i sommar. så.. du får då hälsa dem mkt från mig :)

Fia sa...

Vad synd, annars hade vi kunnat mysa hos mormor! =) Jag ska hälsa dem alla, hälsa de dina!