måndag, oktober 23, 2006

ynk, gnäll, uhu, blä

just nu känns mitt huvud som en stor vattenballong, med stora venerna i pannan som dunkar och pulserar. mitt öga är jättesvullet och kliar, min nedre korsrygg värker, min hals gör ont, jag håller nog på att dö tror jag. skall göra ett moget val och gå å sova, tidigare än så här har jag nog aldrig lagt mig sen jag var 10. men först måste jag ta å svälja mina äckliga pencillintabletter å äta något som de sköljs ned med... känns som om mitt badrumsskåp är överfullt av mediciner och salvor, man skulle lätt kunna tro att jag är en tablettmissbrukare.

var tvungen fara på stan och hämta ut min pencillin men sen så blev det en längre vända än jag tänkt och jag tror jag tog ut mig lite för mycket, jag ska inte lämna lägenheten nu fram tills tentan, måste vila och hämta styrka till att plugga dessa dagar annars går det åt h-vete på tentan och jag orkar inte hålla på med omtentor, det vore inte kul å få en omtenta att skriva precis före jul. =(

nä, ynk, gnäll, uhu, blä! nu ska jag ta å äta fil,
vattenballongen out


Inga kommentarer: