tisdag, oktober 03, 2006

ny framsida

kände för att förändra mig litet, så det blev en helt ny framsida. lite puttenuttigt, men å andra sidan - sån är ju jag med! =)

vad händer annars då? försöker läsa "jorden är en ö - global miljöhistoria" och besvara frågor inför ett seminarie på torsdag, inte mycket som händer i mitt liv annars. är grymt sugen på chips just nu, men jag skall inte äta såna onyttigheter. min mage blir lite kass då jag ätit mycket chips (därav smeknamnet fisfia). saknar min älskling, kompenserar det genom gos med hårboll nummer ett. hårboll nummer två är för tillfället uppe och trakasserar min granne. har just sett jumanji, filmen jag köpte idag. den var verkligen puttenuttig, nästan för mycket, men det var kul å se den igen!

baah, my life is boring! vill spela mulle och äta chips. eller spela schack. eller sims. vad som helst, bara jag får chiiips.

fan också, måste nog göra mig någon kvällsmat hör jag.

/chipsgalningen utan chips :(

Inga kommentarer: