söndag, oktober 22, 2006

uhuu

i förrgår morse upptäckte jag en svullnad på min hals, en liten knöl under huden som värkte. tyckte det var besynnerligt, men tänkte inte mer på det. igårkväll medan jag satt hos martina och såg på film märkte jag hur det började klia i mitt högeröga allt mer och mer, och värka i mitt högeröra till den grad att jag inte kunde ha i min hörapparat längre. sen blev jag gradvid värre, hade svårt att sova på högerörat under natten och det värkte i hela kroppen. åkte in till stadsviken och fick först vänta i tre timmar och fick sen komma in och prata med en läkare som klämde och kände på knölen, tittade i ögon och öron och hals och sa att jag fått en svullen lymfkörtel på grund av en infektion, och att jag har fått infektion i örat och ögat med.

kul! precis vad man behöver under tentaperioden oxå! *!"#%%!*

har haft en bihåleinflammation i augusti och nu detta, varför blir jag bara sjuk hela tiden? konstigt! nåja, skall försöka sitta hemma och ta det lugnt, även om det är svårt för mig, måste nog vara en av världens mest rastlösa människor. blää!

som tur är så har jag coco-choklad och jordgubbssnören, så jag överlever åtminstone ett tag... nu ska jag se lite grann på J.A.G,

hej svejs leverpastej

Inga kommentarer: