tisdag, oktober 03, 2006

mother russia..

idag är jag stolt över att vara nästanrysk. ja, sverige ligger ju inte så långt ifrån ryssland, och ibland är ryssarna riktigt coola. som mina ryska grannar polivanchuks som vi brukar fira jul och nyår med. vodka och rysk champagne för hela slanten. ryssarna vet hur man lever det goda livet... kolla bara på www.festisivan.blogspot.com så förstår ni. ;)

och vad kan ha fått fia och börja tänka på ryssland? jo, idag köpte jag mig en fin bohemtunika á la kosackstyle (väldigt Fia) och en fin väst till... (har äntligen fått köpa mig en moderiktig väst!!) så jag känner mig lite bohemisk/kosack just nu.. *nöjd*

har för övrigt inhandlat filmen jumanji som jag och martina skall se ikväll, och en stressboll för mina onda händer... har ju börjat få ännu sämre blodcirkulation i dem nu när det är kallt, lederna stelnar med. börjar undra om mina ledbesvär kan vara reumatiska, gör som ont i armarna ibland. vill verkligen inte men borde nog kolla upp detta.. så det blir väl om några år, när jag får tummen ur. until then..

privet!
/"soschu"

Inga kommentarer: