onsdag, september 27, 2006

come mister taliban, turn over bin laden

palme, hur går det, har dom tagit reda på vem som döda dig än?
eller var bin laden är?
kära gud. vart far man när man försvinner?


alla har ett stort svart hål där hemma där mystiska saker försvinner, människor, mikrovågslock och kastrullock. lock är för övrigt en mycket enkel sak att tappa bort. fråga mig inte varför, för det finns ingen logisk förklaring. de borde ligga i kastrullskåpet men svarta hålet tar dem.

akta er för det svarta hålet!

mitt svarta hål gillar hårsnoddar. jag har inte kunnat behålla en endaste hårsnodd sen jag fått nog långt hår för snodd. dom äts upp på löpande band, det är nästan ingen idé att skaffa nya för dom hinns knappt tittas på så är de borta. mina katter har börjat hjälpa det svarta hålet genom att putta ned dem på golvet så de sopas bort, men slutligen är det hålet som tar dem. det onda, onda hålet.

och, vad hände egentligen med jimmy hoffa? har man hittat honom än? är han hos dig palme? eller hos bin laden?

jag skulle vilja försvinna mystiskt i mitt svarta hål, men jag är rädd att jag skulle ha mycket tråkigt med världens alla hårsnoddar och kastrullock. och så har jag ju nyss köpt ett fint blått smyckeskrin som jag har öppet så jag kan beundra mina örhängen. örhängen är en het sak på marknaden för svarta hål. men den gillar bara ett hänge, inte ett par. och det är ju inte logiskt, vad ska jag göra sen med ett hänge av varje sort? nej, snart är det dags å ta itu med herr black hole. men inte imorgon, då ska jag leka kassörska och sitta å ta betalt i kvantums nya kassor. jag hoppas att min röda läpp försvunnit då, är lite uttorkad och söndrig, fult. jag önskar att det svarta hålet kunde ta min läpp istället.

jag önskar också att ncis s04 e02 och gilmore girls s07 eo1 kunde komma snart. gmorrrk. vill haaa!

men nu har jag spenderat hela dagen framför datorn igen och förstööört min hjärna.

ps. palme, hälsa till zorro och tarzan att matte saknar dem där i katthimmeln, och till lady i hundhimmel. *vi syns snart*.ds.

fia out


Inga kommentarer: