tisdag, september 26, 2006

den första dagen på resten av mitt liv

hej och välkomna till den första dagen på resten av mitt liv. nu är jag fri från slaveriets bojor, har måndagkvällar off och... i'm lost. vad händer nu? på några timmar har min lägenhet av något underligt skäl blivit renare och prydligare, min dator med, och min mail, och min dusch är rensad. har bara varit pensionerad i 4 timmar och är redan uttråkad. "men du ska SOVA!" jaa, jag vet. men sova är tråkigt, det vet jag å tompa det. saknar min tompa... mina kissar är visserligen kärleksfulla (som ses här nere) men ingenting motför den mörke mystiske skåningen...
"give us a kiss..."
söta va? men som sagt, inget jämfört med tompa.

nu måste fia sova... återkommer när den nya dagens morgon kommit! peace out! /fia


1 kommentar:

Nina sa...

hihi, jag tycker faktiskt att kissarna är mycket sötare än tommy ;)