måndag, september 04, 2006

den ultimata prövningen

first of all, katter i löpning i en 26 kvm stor lägenhet är nog den ultimata prövningen för varje kattägare. kommer man fortfarande älska dem fastän man måste lyssna på deras skrikande 24 h om dygnet? kommer man klara av bristen av sömn, för det går ju inte att sova förutom när de själva sover, man får inte sitta å läsa ifred för att de kommer å vill gosa... älskar man dem fortfarande lika mycket efter detta, då bör man få ett intyg på fullfjädrad kattägare. och jag borde fan få ett sådant för jag kan inte sluta älska mina två kåtisar.. *ler*

second of all, jag har funnit en ny bra serie i väntan på bättre tider: firefly! mighty fine shindig!

third of all, jag känner att hösten är på väg. det första höstlövet har fallit.


and last but not least, för alla er som har litet att göra (precis som jag) - jag har satt upp lite länkar där jag brukar hålla till när jag surfar, kolla in!

nu är det snart dags för historia!

/fia out

Inga kommentarer: