torsdag, juli 06, 2006

på ruinens brant

ja, det är jag.. nästan =)

har tagit på mig en massa extraarbete, det är kul å tjäna pengar. vilket innebär att jag får råd att göra saker, i augusti. då sommarn är over and out. well, almost anyway. men men, que sera sera.

har en groende oroskänsla i magen om min framtid, vad ska jag jobba med då jag är klar? vad vill jag bli? var kommer jag att hamna? tompa vet inte heller vad han vill bli, tänk om jag blir fast på kvantum och han blir fast på scandic i all evighet, boendes i suburbian hell! aaaaaaargh!

something has to be done about this.

men det ska jag inte tänka på idag, som scarlett ohara brukade säga. det ska jag tänka på en annan dag. min lilla rhett butler ligger föresten å snusar sött, ska gå å pussa lite på honom tror jag..

/fia over and out!

1 kommentar:

Mike sa...

Vem vet egentligen vart man kommer att hamna efter skolan... Jag har då inget säkert även om jag har lite koll på vart jag skulle vilja hamna...

Jag tror helt klart att det kommer att lösa sig framöver... =)