lördag, juli 01, 2006

nature calling...

idag har jag rest tillbaka till urskogarna. ska ut å campa över natten med föräldrarna och min ena bror, och kanske få någon fisk! tjoho! jag är överlycklig! med min dagliga "rätt så" stressiga tillvaro är det uppskattat att få komma ut i naturen och terrorisera den lite, ro båt, sova på hed, göra upp en lägereld. jag tror det är få i min vänskapskrets förutom min kära pojkvän som förstår mig här, med tanke på att de är en bunt albinos som brinner upp i solen.. eller som martina brukar säga.. "utomhusaktivitet? nu förstår jag inte.."

jag har alltid varit det svarta fåret, den "konstiga". den som ler fånigt åt det vackra vädret, och som alltid tänker positivt, och som tycker om att vara ute och röra på mig. det är så jag är helt enkelt. det enda som saknas är min pojkvän och kanske någon jycke att busa med.. lady dog tyvärr för många år sen.. =/

då jag flyttar till hus så måste jag definitivt ha en hund! och så måste den vara stor så den inte går sönder om man råkar trampa på den, och så måste den skrämma upp grannarnas barn... mouahaha.. >:]

nå väl, nature calling now.

cheers,
fia

1 kommentar:

Mike sa...

Jo ut i skogen och tälta vore nog inte helt fel... Dock ska man passa sig för mygg... de är jobbiga...