måndag, november 08, 2010

Jag var där och vände!

"... since we've got no place to go, let it snow, let it snow, let it snow!"

Har varit hemma för en mys-helg med mamma, pappa, mormor, David och Davids sambo Sandra. Har firat pappas födelsedag, träffat kusiner och kusinbarn samt en farbror och pratat med goda vänner till familjen på Skype. Kändes helt underbart att bara kunna åka upp fastän det inte är allt för långt till jul. Nu är det bara sex veckor tills vi syns igen, och då blir det än mer mys. Tänk om jag kunde åka upp varenda sjätte vecka? Då kanske jag inte skulle sakna alla så mycket. *önsketänkande*

Jag känner ett stort behov av att spendera tid med familjen, människor som gör mig glad och stöttar mig i ur och skur och som får mig att minnas vilken glad och positiv människa jag varit tidigare och som jag kan bli igen. Just nu saknar jag också mina goda vänner i Luleå och längtar efter att spendera litet mer tid med dem. Funderar på att dedikera en alldeles egen tripp till dem i februari, eftersom vi inte ska umgås på nyårsafton i år.

Nu är det dags att gå å nanna för imorrn börjar min arbetsvecka (som består av fyra arbetsdagar), oj vad bortskämd man är! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

kylan kom när du for.. i morse var det -18 grader! sol från en ishavsblå
himmel och gnistrande vit pudersnö som knarrade under skorna när jag promenerade till skolan
Vi saknar dig.. men glädjer oss att snart få träffa dig igen!!
Kramar mamma