onsdag, november 17, 2010

Dag 06 – Min dag

Idag steg jag upp 06.30, tog en yoghurtshot, duschade och begav mig till jobbet. Var framme runt 08.10, helt okej eftersom jag inte har fasta tider (flexar min arbetsdag så som jag vill, bara jag inte får allt för mycket minus typ -50 timmar på en månad...). Jobbade fram till 9, då var det frukost. Efter frukost jobbade jag till 11.30 då jag och kollegan BP åkte och köpte sushi (tredje gången i hela mitt liv som jag åt det). Efter lunch så jobbade jag till ca 14.10, fikade då litet med arbetskamraterna. Jobbade sen till 15.30 då jag packade ihop allt för att jag hade tid hos läkaren kl 16.00 för undersökning av min onda arm. Doktorn klämde och undersökte och kom fram till att jag har inflammation i muskelfästena igen. Fick två kortisonsprutor i axeln och beordrades att inte belasta armen (därför skriver jag bara med vänster hand vilket är jäkligt seeeeeegt).
Sen åkte jag hem och slöt upp med J. Vi åkte till IKEA, åt middag där och handlade mig ett täcke och ett soffbord. Eftersom jag inte får belasta armen (och har jävligt ont) så hjälpte J mig genom att släpa hem och bygga ihop det åt mig. Schyrre!

Så min dag i korthet: Sushi, IKEA, sprutor i armen, nytt soffbord.

Imorgon är det planeringsdag med jobbet, sen kommer E&L!

Inga kommentarer: