söndag, november 28, 2010

Dag 15 – Mina drömmar

En dröm som jag har haft sen unga år är att jag ska åka på en lång resa till Skottland, bo i ett slott, delta i skotska högtidligheter, träffa en mörk och stilig främling som sveper mig off my feets...

Det är okej om det händer i Irland med... ;)

En annan dröm är att jag skriver en bok och blir en känd författarinna, köper ett eget slott och imponerar på min mörka och stiliga främling som då blir upp över öronen förälskad i mig... ;)

Min högsta önskan är dock denna: att få vara lycklig oavsett mörk stilig främling eller ej, att ha en bunt med vänner att umgås med, en bunt med böcker att läsa, filmer att se, spel att spela, fester att gå på, dillchips till förbannelse och att ha personer i mitt liv som älskar mig, och som jag älskar. I am living that dream.

Inga kommentarer: