tisdag, december 23, 2008

What has Fia been up to?

Nu har jag varit här i två dagar och redan har jag hunnit julhandla klappar i Luleå, träffa mormor, E&L, kusiner och kusinbarn, hjälpa mamma med julstöket, julhandla mat, slå in paket och pynta granen. Imorgon är det julafton och då är det dags att fira och vara riktigt riktigt snälla så kanske Tomten kommer på kvällen. Jag har faktiskt varit snäll i år, förutom en eller två incidenter (men det tror jag Tomten förlåter) så jag hoppas att jag får ett paket eller kanske två...


Jag har också tagit en 40 min lång promenad, läst två böcker, ätit polkagrisar, chokladmuffins med hallon och glass, en chokladruta, Paradis-choklad, saffransbullar och dillchips. Och så har jag ätit gröt och hamburgare. Som ni förstår så håller jag på att få en komplett sockerchock...! Men det hör ju julen till... ;)

/Fia från Santas little Elfsbyn

2 kommentarer:

Anonym sa...

hihi det var kul att ses igen efter ett tag! ses imorrn å blir röj annars;)!

Fia sa...

Usch vad bakis jag är... =)