torsdag, december 18, 2008

Packningsproblem

Julshoppingen framskrider och jag är rädd för att ingenting i hela världen kommer få allt som jag har med mig upp att rymmas i min lilla väska. Faktum är att en veckas vistelse på Gran Canaria (lätt packning, dvs tunna kläder och ett par böcker) gjorde att jag knappt kunde stänga den.

Nu skall jag istället åka bort i 16 dagar, med tjocka tröjor, jeans, tjocksockar, stövlar och vadderade skor, julklappar, böcker, och det RYMS helt enkelt inte... hur jag än försöker packa.

6 kommentarer:

Martina sa...

Rusta har en hyfsat stor resväska för 199:-

http://www.rusta.se/resvaska_78_sir_charles_p68101097.html

Tillsammans med din bag så kanske den räcker...

Fia sa...

Tyvärr finns rusta bara på svågertorp vilket jag inte tar mig till utan bil, och tompadompa jobbar så han hinner inte skjutsa mig.. attans oxå, skall se om jag hittar några väskaffärer i malmö idag...

Arina sa...

Min sambo är också rädd om sina saker. I mitt fall är det nog med rätta eftersom jag körde min förra mobiltelefon i tvättmaskinen, två gånger. Ersättningstelefonen han gav mig klämde jag i bildörren. Klockor och telefoner går det åt ganska många kan jag säga.

Fia sa...

Vad skönt att höra att någon annan än jag råkar ut för dessa saker. Satte sönder min mp3-spelare senast, fast den fungerar om man tejpar litet... =)

Mogsy sa...

Har bara en sak att säga:
-Just kill him!

:)

Mogsy sa...

Har bara en sak att säga:
-Just kill him!

:)