fredag, maj 19, 2006

har ni hört talas om den där Kohmeini??


Ah, ja tollar inte!

Det satte lågvattenmärket för dagens Mellanöstern-lektion där jag och många andra redovisade om våra rapporter. Eftersom jag (klippsk som jag är) gått in i en stolpe timmen före jag skulle redovisa var jag lagom vimsig. Smärtan efter smällen molar och jag blev lite tagen, men skrattade mest åt mig själv genom tårarna. Hur dum får man vara som inte ser sig för och går med pannan in i en stolpe?!

Samtidigt vill jag skicka en varning till er alla som vistas i Alfa-huset. Den där stolpen har en dålig attityd och en dag kommer den råka i bråk med någon på riktigt.

Annars så vill jag rikta ett stort GRATTIS till min kära Tompa som tagit körkortet idag. Hurra för Tompa! :)


/Feejay out

2 kommentarer:

Nina sa...

hihi, stackars dej:) vad kul att tommy har tagit körkort, du får hälsa!
*kramar* /nina

Sooz sa...

Men är det säkert att det inte var stolpen som anföll först?

Och det är skönt att min bil är på verstan då behöver jag itne vara rädd att möta Tompa :)