fredag, maj 19, 2006

blogfenomenet växer


Haha, nu har jag fått två kompisar med mig i blogträsket! Nina och Irre! Vad roligt att man har någon som läser ens blog iaf.

http://fearchangeseverything.blogspot.com/ är irres och http://miss_frankenstein.blogspot.com är ninas..

Puss på er!

En cool grej att göra när man har tråkigt: lära katterna gå på bakbenen. Hmmm. Aska sitter och stirrar lite uppkäftigt på mig nu... kanske jag skulle ta å visa henne vem som bestämmer. Eller vem som kan gå på två ben iaf!

För övrigt så har jag nu betat av 3 av 6 saker att göra innan skolan är färdig i år, de sista är en hemtenta, en studiesammanfattning och ett utvecklingssamtal. Skall sätta mig och göra bort studiesammanfattningen nu, så jag får lite lugn och ro imorgon. Sen är det dags att sätta mig ned på allvar med min hemtenta som ska vara inne nästa fredag. Och så är det utvecklingssamtal i Retoriken på måndag. Vad länge sen jag var på ett sånt, får se om jag gillar utgången av det.

1 kommentar:

Sooz sa...

Och jag! Fast du hittade ju mig först :)
Och Eagonn krossar din katter i att gå på bakbenen! Så det så *flin*