onsdag, juli 01, 2009

So Exciting! It will run for fifty years!

Jag talar förstås om Australia. Mycket bra film... Baz Luhrman rocks.

Detta är den stressigaste veckan i mitt HELA liv!! (Förutom *den veckan*. Ni vet, den gången då jag tog examen från gymnasiet, flyttade hemifrån, tog körkortet, opererade knäet och fyllde 19 år inom loppet av sju dagar. Den veckan var kanske snäppet stressigare.)

Jag talar förstås om jobbet. Har massor med saker att ordna innan jag går på semester i tre veckor, och så måste jag ordna inför semestern här hemma med. Igår jobbade jag över, idag jobbade jag i normal tid, men vette faen om jag inte ska måsta jobba över imorgon och på fredag om detta ska gå vägen. Som tur är har jag arbetskamrater som hjälper till...

Och på lördag tar jag mig till Danmark och vidare till Norrbotten.

So Exciting, It Will Run For Fiiiiftyyy Yeeeeeaaars.

Ridån faller.

Inga kommentarer: