lördag, juli 04, 2009

Blogging in Arlanda

Nu slösurfar jag medan jag väntar på flyget från ARN till LLA, tidigare i morse åkte jag från CPH till ARN. Det är lustigt att det ska vara närmare till Kastrup än till Malmö Aviation.. =)

För att jag skulle hinna med morgonflyget var jag tvungen att stiga upp 05.30, men det var inte SÅ farligt med tanke på att jag i vanliga fall stiger upp kl 06.00 (ser framför sig hur massor av människor tar sig för hjärtat just nu).

Flyger går 12:35 och jag blir uppplockad av föräldrarna kl 14.00 på Kallax, tills dess så ska jag:
* Äta på max (om jag nu blir hungrig någon gång)
* Fortsätta läsa Marian Keyes
* Möjligtvis blogga på bokbloggen med

Föresten så har jag kändis-spotat Robyn och den där miljöministern (What's his name?) Jag stod mitt mellan dom vid bagageutlämningen. Häftigt vad? Sen kom inte mitt bagage för det hade åkt vidare till Lule. Men ändå.

Och ni... en sak till. TJOHOOOOO! Jag har min första betalda semester!
SiFi over and out

Ps. Observera mitt nya smeknamn som jag helt nyligt gett mig själv. Är det inte coolt?! ;P Det kom sig från Fia, som ledde till Fia Hia, som ledde till FiHi, som ledde till HiFi, som ledde till SiFi. Bubblare var Fajid, Feejay, El Fayed, FjollFia, FjantFia, The Fajster. Ds.

Ps. nr 2. Nu är det meningen att ni ska glömma bort Fluffe. Ds. nr 2.

3 kommentarer:

Anonym sa...

FeeJay lät bra. Den kör vi på.

Fia sa...

Feejay kallas jag iofs redan av vissa.. =) Vem är detta btw?

Anonym sa...

Ajdå, det var alltså redan upptaget. Då får vi väl köra med FjollFia istället antar jag...;)
/Göteborgarn