torsdag, juni 18, 2009

Totalt ös, medvetslös!

We meet again.

Vilken vecka det varit!

Det känns som om semestern bara rusar mot mig och jag är inte redo för den. Så mycket att göra, och så blir det mer och mer i och med att andra går på semester. Veckorna bara rusar. Nu har jag äntligen fixat färdigt med kattboendet, blev så jag fick trixa med det eftersom de ville att vi skulle lämna in katterna kl 11 och vi måste åka från Malmö C kl. 11 - tajt minst sagt!

För den som missat det åker vi till Skottland på semester från den 17-24 juli. Eftersom vi har varit så fruktansvärt upptagna har vi inte ens kikat på aktiviteter där än, vi ska hälsa på "dendärtypenAlexsomjaginteharträffatän", se litet slott, dricka whiskey och köra bil (inte samtidigt).

Fast före detta sker skall jag ju åka upp till Le Norrbotten. Yes, si si. I'm coming Hoooome!
Planer håller på byggas både från mammas håll och Lule-gängets håll, men än så länge är de enbart i startbanorna. Det ska tydligen hinnas med en tripp till Umeå, en tripp ut i tjotahejti-ovanför-Gällivare-någonstans-dit-pappa-aldrig-hittar-så-vi-kör-runt-tills-vi-dör-och-dör-vi-inte-av-bilresan-dödar-myggen-oss (no offence pappa!), en massa spelande, gosande med katter, visit i Luleå, med mera. Det är stabilt!

Totalt ös, medvetslös!

2 kommentarer:

Chrille sa...

Hej! Lyckades på nåt sätt snubbla in här och såg att du ska till Skottland:D Ett favoritställe här på jorden. :D Glad Midsommar i efterskott:D / Chrille

Fia sa...

Hej hej, vilken Chrille är detta?