fredag, juni 12, 2009

After work + 25 år

Min 25:e födelsedag är snart över, jag sitter ensam hemma och gäspar i nattskjorta och tjocksockar. (Snacka om att jag håller på att bli gammal!) Det var after work på jobbet med singstar, jag bjöd på chokladruta och plötsligt ställde sig alla och började sjunga "ja må hon leva"... jag blev litet generad och rörd. Fick presenter (te och choklad) från teamet och till och med en present från områdeschefen (hon fick reda på att jag fyllde år när jag kom och frågade om hon ville ha kaka, så då sprang hon och köpte Damernas värld och riesen.. snacka om schysst chef!)

Mamma å pappa skickade pengar (de betalade min flygresa i efterskott) och en giganormisk orkidée (bild kommer senare), Mia och Martina skickade presenter (öppnar Martinas paket imorgon tillsammans med de andra presenterna från T) och massor av folk värmde mig med goa grattisönskningar. E & L sjöng till och med för mig över telefonen!

Tack alla mina goa vänner för att ni tänker på mig! =)

Nu är jag så trött, så trött, tröttare finner man inte i hela världen. Godnatt!

2 kommentarer:

Axxa sa...

oj jävlar! har du gått och blivit 25 år?! nene.. :D och jag hade lovat mig sj att gratta dig den 12 juni men glömde tyvärr :/ MEN, grattis i efterskott! bättre sent än aldrig ;) anna hälsar också.. sköt om dig! krama!

Fia sa...

Haha TACK SÅ MYCKET!! (Din Jääävel jag kommer aldrig förlåta dig för att du glömde min födelsedaaag!!) ;P

Skämt åsido, hälsa Anna tillbaka! :-)

MASSOR MED KRAMAR!