lördag, juni 13, 2009

The eagle has landed

Eller i alla fall jag.

Har fått två paket i posten idag från Nina och från mina föräldrar, det var jättefina presenter! Nina skickade en hel del godis och kattleksaker och hade även gjort en egendesignad pappersros i guld och rosa med vintagetryck, den var ihopslagen så jag var tvungen veckla ut varje blad för att se meddelandet som var "Grattis!". Tack så mycket Nina, det känns verkligen kul att veta att du tänker på mig trots att vi inte hörs så ofta! =)

Mamma å pappa skickade 6 stycken skraplotter där jag vann 25 kronor, samt ett långt silverhalsband med en trollslända av märket Gemini (wow vad snyggt!!)

Sen öppnade jag Martinas presenter. Det var (förutom en sweizernötchoklad, ett korallnagellack och knapp med I(HJÄRTA)NORRLÄNDSKT) boken Guernseys litteratur- och potatisskalspajssällskap av Mary Ann Shaffer och dvd:n Stolthet och Fördom - serien från 1995 som jag ser med jämna mellanrum men aldrig kommit mig för att köpa. Vilken tur Martina åtgärdade detta åt mig!!

Och så har jag fått presenter av min sambo förstås, och det blev något som jag inte ens visste att jag ville ha - en digitalkamera. Perfekt present! Nu jäklar skall det fotas till bloggen. Och så kanske jag slutar låna hans mobil för att fota... Men bara kanske. =)











4 kommentarer:

Karin sa...

Stolthet och fördom från 1995 är gryyymt bra. Colin Firth är bara så bra som Mr Darcy. Jag har serien på datorn men borde egentligen köpa den som DVD så ofta som jag ser den.

Fia sa...

Jo, den är rätt så billig nu också.. =)

Snöfrid sa...

Men oj, grattis i efterskott då! ^^
Så många fina presenter du fick :)

Fia sa...

Tackitack!