onsdag, juni 10, 2009

I iz happy

Jag har nyss kommit hem från en trevlig kväll i Malmö med ett par boknördar (i dubbel bemärkelse), vi hade det jättetrevligt med en tur till sfbokhandeln och litet fika. (Så nu kan ni andas ut där i norrbotten, jag tänker inte bli en ilsken enstöring!)

Jag har fått massa bra tips, bland annat på mangaböcker. Måste nog läsa Naruto och sen se serien, och förstås Evangelion. Men först och främst måste jag läsa Eifelheim till nästa bokcirkelträff som är nästa onsdag.

På fredag kommer Svensk bokhandel ut med en papperstidning där det finns en artikel som jag är med i. Den handlar om bokcirklar. Jag fick ett mail av en journalist för ett tag sen som läst på min bokblogg att jag startat en cirkel och ville veta hur det gått. Jag var en av många som hon intervjuade, så jag får bara vara med litet granna, men det är ändå rätt så kul... =) Tänka sig att det fått så stor uppmärksamhet, det här med läsandet! Jag menar, det har ju bara funnits med i några hundra år eller så.. =)

Inga kommentarer: