onsdag, november 15, 2006

världens vackraste kvinna

stevie hall (mcleod's döttrar) a.k.a. simone jade mackinnon. hon måste vara världens vackraste kvinna, eller vad säger ni? om jag skulle vara tvungen byta utseende så skulle jag vilja se ut som denna kvinna, skulle inte vara så dumt å byta liv med henne heller. rida runt på en hästrygg i en cool cowboyhatt, boots och hoppa från äventyr till äventyr i den australienska vildmarken. om jag bara kunde!

jäkligt synd att jag har sånt fasansfullt fobi för spindlar och smådjur, är inte så fasligt rädd för ormar men det är nog dumt för det bör man vara i australien har jag hört. jäkla äckligt med sånt där, så det är nog bättre att jag inte är i australien ändå...

dessutom skulle jag sakna vintern här uppe. är det något jag älskar så är det stora drivor av snö, snöiga mornar med glittriga vita träd, åka längdskidor i dalen där hemma, åka skoter, pimpla, sitta å dricka varm choklad i en stuga, mysa framför en öppen spis på en mjuk renskinnsfäll... finns det något mysigare? i think not. sommarn är egentligen inte alls lika kul, bara massa smådjur över allt. blä! jag vill åka på vintersemester! varför får jag aldrig semester nu för tiden? =( tror jag måste lobba för att pappa ska skaffa en pulka till skotern å ta med mig ut å pimpla...


anyways, nu babblar jag. var just på slemmis och hämtade mitt paket från ellos, såg fram emot mina nya tröjor... konkade hem det stora paketet bara för att se att det inte alls var några varma fluffiga tröjor där i, bara handdukar och korgar som jag fått som presentartiklar. jäkla ellos, de kunde inte ens skicka en lapp i förväg för att säga att det var slutsålt!

(jag gissar att det var lika bra eftersom jag har ganska fullt i garderoben som det är. =) men det låtsas vi inte om va? ;)

nu ska jag sätta mig och läsa litet i min bok om historiska undersökningar, men före jag går har jag en låt som jag måste tipsa er om (den e lite soppy): eros ramazotti featuring anastacia - i belong to you (Il ritmo della passione). sitter å lyssnar på den over and over, den e så braa! =)

"i do truly love you"
/fia out




1 kommentar:

Anonym sa...

jag har svårt att läsa dina bloggar... texten är nästan för liten och bakgrunden för ljus...

Visserligen tror jag inte att du kommer att fixa detta men jag måste påpeka...