tisdag, november 14, 2006

"i'm your new aschistant..."









ytterligare en rolig serie jag börjat se. såg första avsnittet igår, och trots att det är alldeles för uppenbart att betty är den fula ankungen som kommer bli en svan och få sin prins så kan jag inte hjälpa att jag skrattar åt alla pinsamheter och charmen i denna gulliga nya serie. jag kan relatera till denna tjej eftersom jag själv ser mig som en ugly betty, kanske utan tandställningen men med mina hörapparater och mitt hillbilly sätt. =)

så, vad händer annars på vänorts 28? jag har blivit sjuk... igen. har ont i örat... igen. skulle vara på en säkerhetspolitisk konferens men kunde inte somna igår på grund av ledvärk och huvudvärk (mm mm). låg och vred mig och frös/svettades i flera timmar, jag kan försäkra er om att det var ytterst plågsamt. idag mår jag lite bättre men ska hålla mig sängliggandes. jävla-fucking-bajs-infektion som aldrig ger sig.

nu finns det inte mkt annat att göra än att läsa mina böcker om vinterkriget och börja med den där rapporten jag skulle börjat med för ett tag sen. piiinsamt, jag har skjutit upp det jättelänge.. men som jag sa tidigare så känns de som om de bara gett oss något att göra under tiden de andra är på praktik. ge oss något intressant att göra istället för att skriva en sjusidig jävla rapport som aldrig kommer gynna mig på något jäkla sätt! (!"#&¤)

annars kanske ni vaknar upp med ett hästhuvud i sängen...

/fia over and out

Inga kommentarer: