tisdag, augusti 29, 2006

no more miss nice fia

idag gick teven sönder.

fan, fan, fan. varför just nu, när jag behöver dig?! du har varit min familj trogen i många långa år, sen har du varit mig trogen i tre långa år, du har varit in på lagning men alltid kommit tillbaka helskinnad. kunde du inte ha orkat ett tag till?! bara så jag fick se gilmore girls ikväll. snälla! ...nähä? nänä, när det ska strula så ska allt strula! se bara på den regniga himlen, och mitt bankkonto som blivit 3000 kronor fattigare (visserligen pga betalda räkningar, men ändååå..). när det skiter sig så gör det det. men jag är inte deprimerad, jag ska nog ta å köpa mig en ny teve. som tur är så har jag ju massa kosing kvar och mer kommer in... *does the happy dance* men å andra sidan... ska JAG köpa en ny teve?! vad svamlar jag om? jag vet ingenting om teknik, jag kommer säkert bli lurad av någon girig säljare som snackar teknik-språk och slänger in ordet "atrapp" och "high tech" då å då. vanishoxiactionmultisupertvättmedel. *does the sad dance*

damn, joss wheadon.

efter att ha konstaterat att jag spenderat onödigt mycket tid framför datorn idag så ryser jag. tre hela timmar *panik* "vad har jag gjort av min dag?!"

sviterna från sommarn som lever kvar, då jag inte spenderade nå tid alls framför datorn utan bara flängde runt eller hängde med tompa. hm.. tompa... saknar killen massor. alldeles ensamt här utan han, och han har ingen aning om hur pass mycket han lyfter min dag. den dumbomen. jag vill ta första bästa bussen till ske-å och hoppa in genom hans dörr och skrika "surpraajs!"

det skulle vara något i min kaliber. men just nu är jag för seg för någon kaliber (höhö), det e regnigt och jag är frusen ända in i märgen. imorgon har man lektion mitt i natta oxå, redan pass 1. de borde skämmas, de som lägger pass så tidigt.

damn schemaläggare!

nu har jag cursat alla som jag tycker förtjänar en avbastning, då kan jag oxå passa på att cursa alla tröga, envisa, snåla, gnälliga idioter där ute.

damn you!

har fått nog av att vara dumsnäll. skall bli bättre på att säga till eftersom jag är leds på att bli dåligt behandlad. det hela handlar om självrespekt, jag har den och vet om vad jag är värd. och utan att skryta kan jag nog påstå att jag rätt så bra jag. och alla som tänker något annat är inte värda min tid. och dom är defintivt inte värda att förlora humöret över.

som för att krydda mitt statement lite extra så kan jag även meddela att jag sagt till mitt lag att jag kommer sluta på kåren. adjöss och tack för mig, come october så är jag finished med kåren.

no more miss nice fia. *ghettostyle*

/over and out



Inga kommentarer: