onsdag, augusti 23, 2006

i've got my best shoes on


idag fyller aska och sota två år. gosh, har jag haft dem så länge? tiden går så fort. snart ska jag skicka in dem till veterinären för kastrering, id-märkning och vaccinering, sen ska de få strutta runt med trattar och se fåniga ut. grattis, mina kissar! er present blir en stympning, en tatuering i örat och några nålstick!

matte är SÅ snäll.

nu är det inte länge kvar, tills mitt liv förändras drastiskt. "i say, i've got my best shoes on. i'm ready to go, i'm ready to go..." den 28:e börjar tompa i ske-å, och jag här. ingen av oss vet hur mkt tid vi kommer få över till den andre, men vi löser det på något sätt. medan vi väntar så förbereder vi oss också mentalt, och fysiskt. tompa håller på å packa ihop saker att ta med sig, och har insett att frasen "Du bör endast ha så mycket saker att du kan bära med dig. Har du mer än så kommer sakerna till slut att börja äga dig." stämmer ganska bra. kanske det, säger jag, men jag är jäkligt glad över mina katter och sprolla roll om dom äger mig. =)

annat som händer?
kommer få lite tid att döda i höst, så vad ska man nu hitta på?
jag och irre funderar på att börja någon kampsport, vi vill bli hårdkokta fighterbrudar. jag vill få lite tid över till att hälsa på min bror i umeå oxå, samt för att arbeta på kvantum.

louise är ju här också, icket att förglömma. imorgon blir det födelsedags(grill)party för henne i basecamp 2, och på fredag blir det påhälsning i älvsbyn. mamma skall oxå bjuda på grillat. grillat är godast!

nu kom tompa så nu ska jag vara lite social...
peace out

Inga kommentarer: