lördag, september 19, 2009

Arachnophobia in Trelleborg

Nu har vi beviset på att Imse Vimse Spindel filmades i Trelleborg. Denna "lilla" sak upptäckte jag ikväll på min husvägg. Jag skrek inte, utan till min egen förvåning så var jag tvungen att gå närmare för att undersöka vad det var. Det kunde väl inte vara en spindel? Så stora spindlar finns väl inte i Sverige..? Well, tji fick jag! Den är till och med grövre i verkligheten än vad som framkommer på bilden eftersom bilden togs i mörkret...
I am scaaared...

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vi såg spindelns syster i St. Harrie för några sommrar sen. Tänkte forsla ut den med hjälp av ett papper och ett glas. Men den rymdes inte i glaset. Gaahhh.

Maria sa...

Blörg.

MrCrazy sa...

men det är juh inte sverige... det är juh nord-tyskland. så det så.
se till bara så att Mr T inte kommer och [flejmar] den,