lördag, maj 21, 2011

När jag var 19 år...

Snodde denna av Martina.

Lyssnade jag på:  Föreläsningar om statsvetenskap samt vad än som spelades på Kåren...



Mitt favoritradioprogram var: Lyssnade inte på radio då.
Jag gick upp varje morgon klockan: Skulle tro runt 7-8 beroende på när jag började skolan.
Och klädde mig i: Jeans och tajta toppar.
Till frukost åt jag: Kaffe och macka alternativt yoghurt med cornflakes (om jag åt något alls).
Till skolan åkte jag: Med apostlahästarna.
Mina favoritämnen var: Historia, Internationell politik, Politisk teori
Mina värsta ämnen var: Statistik
Mina bästisar hette: Marie, Irre, Bella
Jag var kär i: Palo ;-) (Låter ganska fånigt nu eller hur? ;)
Efter skolan: Festade jag eller jobbade på Kåren. Började lära mig trix, gin yummie och mulle. Lärde känna Greger och Rickard och de övriga.
Mina favorit tv-program var: Kollade inte så mkt på teve då, hade annat bättre för mig.. ;)
Mest av allt mådde jag: Prima! Det var den bästa perioden i mitt liv (hittils) som började då.. :) Vad jag saknar studentlivet!!

Inga kommentarer: