söndag, januari 23, 2011

And now I'm back!!

From outer space.. *lalala*

Vill tacka alla som fortfarande väntar hoppfullt på mitt nästa spännande inlägg. Det kommer nu!
Januari har snart passerat och jag har spenderat 23 dagar utan nät, men lika glad för det. Jag har insett att jag är litet internetberoende och det har varit bra att spendera litet tid utan min dagliga drog. Förhoppningsvis ska jag kunna begränsa mitt internetanvändande till 1 timme varje kväll, men det är nog för mycket att hoppas... ;)

Litet grejer som har hänt sen sistone: Jag har varit återkommit från Norrbotten, spelat kort, sett färdigt hela Battlestar Galactica, jobbat, skaffat litet nya bekanta som förhoppningsvis kommer bli riktigt nära med tiden, städat, sett på massa filmer men inte läst någon enda bok! Det som jag saknat mest med internet förutom kontakten med mina nära och kära är att se mina serier, så det ska kikas på litet serier nu. :)

Vi hörs, förhoppningsvis snart igen!

2 kommentarer:

Minellie sa...

Välkommen tillbaka =)

Fia sa...

Thank you thank you!