söndag, oktober 03, 2010

Shoppingturnen fortsätter. Igår blev det ett besök på Myrornas, Jysk och på Mobilia köpcenter. Spanade på bord och stolar, vattenkokare, strykjärn och hårfön. Blev inget bord, men jag åkte till Triangelns köpcenter och till Clas Ohlsson och där hittade jag både billig vattenkokare, strykjärn och hårfön. *nöjd* Har också köpt en mindre kattlåda eftersom jag vill testa att stuva in den under tvättfatet på toaletten och se om det fungerar bättre än att ha den i ett hörn i sovrummet (ganska jobbigt att sopa upp kattsand hela tiden i sovrummet).

Idag ska jag alltså försöka pyssla och städa här i hemmet. Har nu både strykjärn och strykbräda så då kan jag också passa på att stryka litet kläder. Kanske framför Captain Blood. Och så ska jag passa på att ta en lång promenad i Pildammsparken och sen tänker jag belöna mig med ett skönt fotbad.

Men först - frukosttajm!!

Inga kommentarer: