
Just det, nu har jag och älsklingen tillbringat tre ljuvliga år tillsammans, under vilka vi har gjort en massa saker som att ta körkort, examen, flytta till skåne och få våra första jobb. Ganska händelserika tre år och de förtjänar ju att firas, så vi gick ut och åt en god middag i Malmö på ett ställe som heter Ölcafét. Vi åt var sin Biff Oscar tills vi var riktigt sprängfyllda, sen åkte vi hem och åt litet efterrätt i form av daimglass och te. MUMS!
Vi är kanske inte så där jätteromantiska och ger varandra presenter, men vi hade inte så mycket tid å förbereda oss eftersom det var dagen efter jag kom hem från Gran Canaria, samt att T bara jobbar å jobbar... Men what the heck, inte behöver vi ge varandra presenter, vi ger ju varandra massor av kärlek istället. Töntigt, eller hur? =)
Vi är kanske inte så där jätteromantiska och ger varandra presenter, men vi hade inte så mycket tid å förbereda oss eftersom det var dagen efter jag kom hem från Gran Canaria, samt att T bara jobbar å jobbar... Men what the heck, inte behöver vi ge varandra presenter, vi ger ju varandra massor av kärlek istället. Töntigt, eller hur? =)