måndag, februari 14, 2011

Last day of Lule

Idag är sista dagen för mig i Luleå, har varit en mycket trevlig vistelse med mycket god mat, trevligt sällskap och bra filmer. Det känns skönt att komma upp hit, varva ned, få litet asdålig sluskhumor, nörda loss, vara mig själv en stund (som i norrlandsguld-reklamen)... :)

Det känns också litet konstigt att vara här igen. Jag började på LTU hösten -03, var färdig hösten -07. Det var alltså fyra och ett halvt långa år som jag spenderade här. Flyttade 28 februari 2008 och har nu alltså bott i Skåne i snart TRE ÅR! Vart har tiden tagit vägen? Jag har ju nästan varit lika länge i Skåne som här i Lule... Varje gång man kommer tillbaka har det hänt nya saker, folk har gift sig, fått barn, bytt lägenhet, bytt jobb. Varje gång så har man missat en massa... :(

Men det är inget att hänga läpp för, man får vara glad för att det finns flyg så man kan hinna med att hälsa på så ofta som möjligt. Which I intend to do! :)

Så hejdå Lule för denna gång, men vi syns snart igen, i en inte allt för avlägsen framtid!

Inga kommentarer: