onsdag, juli 28, 2010

This little piggy stayed home.

Since I've recently found out that it is really easy to translate this page to english via Google Translations, I will no longer continue writing in english (however, certain phrases are always best in english). I hope that my brittish (notice how I didn't say english there? ;) readers don't feel left out and hopefully they will continue to follow my blog. :-)

Jag har just nu en rejäl förkylning med hosta och snuva. Det är jättejobbigt för jag är alldeles trött i kroppen, har värk i leder och är litet allmänt risig. Jag har varit sjuk hela helgen men jobbade måndag och tisdag. Idag när det var dags att stiga upp kände jag dock att jag inte pallade det. Har ingen feber, bara ryslig hosta och nästäppa/snuva så jag behöver antagligen bara en vilodag för att orka med resten av veckan. Sen är det helg - och SEMESTER. :)

Nu ska jag packa in mig i sängen och se på teve och äta glass. För det är bra för halsen. Så det så!

Inga kommentarer: